Pravalia Predania

Posted: August 15, 2008 in Laice
Etichete:, , , , , ,

Primesc pe mess un link de la Ionut Gurgu,directorul editurii Predania…intru curios sa vad cu ce ma incanta de data asta si citesc: „Tam-nesam, ne-am hotarat sa deschidem o pravalie in Constanta. Se numeste Predania.” Hmmm…mai,”Taram-nesam”,interesanta expresie,pana acuma imi place,sa vedem mai departe: ” A inceput ca editura in Bucuresti si din gluma in gluma am ajuns si la librarie-anticariat… Suntem la inceput de drum insa speram sa crestem dupa reteta lui Fat- Frumos: intr-o zi cat altii in zece.La libraria noastra gasesti tot ceea ce tine de neamul romanesc: istoria lui, religia lui, dialectele lui, traditiile si obiceiurile lui si, nu in ultimul rand, peisajele lui.Nu ne-am oprit insa aici si am adus tot ceea ce inseamna carte buna, acoperind variate domenii: literatura clasica, filosofie, sociologie, pedagogie, gastronomie, medicina, manuale, dictionare etc… Si fireste, nu i-am uitat nici pe cei mici, pentru care avem cele mai frumoase povesti si basme.La anticariat poti gasi orice titlu, la fata locului sau prin comanda: editii vechi, titluri rare, carte scolara, literatura straina, albume… Ai de unde alege!”Istorie,religie,literatura,filosofie,sociologie…mmm..suna chiar frumos.Eu zic asa,daca sunteti din Constanta sau aveti drum pe acolo,nu ratati o vizita pe la aceasta raritate la noi in tara numita „Pravalie”.Din ce scrie mai sus pare tentant. 😉

Un clik pe imagine si ati intrat pe site-ul pravaliei!

Comentarii
  1. Constantin spune:

    Poti incerca si aici http://carte-veche.ro.

    Vinzi sau cumperi carti de pe piata libera, fara intermediari, iti setezi alerte daca te intereseaza un autor sau un titlu de carte si altele. De vizitat.

Lasă un răspuns

