Despre decizia Sinodului BOR in legatura cu documentele biometrice

Posted: Februarie 26, 2009 in Evenimente, Lumea Ortodoxiei, Politic
Etichete:, ,

In zilele de 25 si 26 Februarie a.c. Sfantul Sinod al Bisericii Ortodoxe Romane s-a intrunit pentru a dezbate problema noilor documente biometrice.Asa cum multi sau putini se asteptau,decizia a fost una care mai bine nu ar fi fost.Personal am crezut ca Inalt Prea Veselitul nostru patriarh impreuna cu ceata lui de Sfintiti vor fi de partea Bisericii si a poporului care a iesit in strada pentru a protesta impotriva acestei subjugari a libertatii civile si religioase care isi face tot mai mult loc in societatea autohtona.Motivul pentru care am crezut aceasta nu a fost nadejdea mea in obiectivitatea si luciditatea Sinodului,ci in faptul ca,de nevoie,pentru a nu-si pierde credibilitatea in fata poporului vor lua o decizie daca nu dreapta,macar incurajatoare.Insa dezamagirea mi-a fost mare(si nu stiu de ce ma mai mir)cand am vazut ca interesele politice au decapitat interesele de credibilitate in fata poporului.

Intrebarea care se pune acum,e ce vom face cu vorbele parintilor nostri Iustin Parvu,Arsenie Papacioc,Adrian Fageteanu,monahii din Muntele Athos si de la noi,care sunt categoric impotriva noii dictaturi mondiale care se infiltreaza in societatea romaneasca cu blagosloveni ierarhice(se pare)?

Le vom inchide gura?Vom spune poporului ca ei mint si ca unu precum distinsul purtator de cuvant al Patriahiei,pe nume Constatin Stoica,care a declarat la televizor ca el va fi printre primii care-si va face pasaport biometric si ca cifra 666 nu are temeie dogmatice ca ar fi numarul Fiarei,are dreptate? Sau le vom interzice sa mai apara in dezbateri publice(Decizie luata de Arhiepiscopia Bucurestiului zilele trecute asupra unui parinte)celor care au curajul sa vorbeasca si sa marturiseasca adevarul?

Dupa parerea mea,DECIZIA E A POPORULUI.Poporul ca individ aparte hotaraste personal ce decizie i-a.Ori cu Sinodul nostru politic,ori cu Ortodoxia.

Deoarece concluziile Sinodului nu urmaresc decat un interes politic(si personal probabil),neavand nici o justificare teologica asupra deciziei luate,nu voi publica comunicatul pe acest blog Pro-Ortodox.

Cezar Machidon

Comentarii
  1. ocu costel bogdan spune:

    nu vrem cipuri si nici sa fim controlati ca niste roboti
    vrem sa ducem o viata normala in numele domnului

  2. Horia spune:

    Probabil tema aceasta am tratat-o intr-un fel patimas, pt ca acum, cand am primit lovitura – neasteptata, din pucnctul meu de vedere – din partea Sinodului am simtit in mine atata lucrare rea… incat si rugaciunea imi e afectata de aceasta cadere 😦 Sa ma iertai, poate sunt subiectiv dar spun ce simt in aceste momente grele!
    Sa nu uitam indemnul parintilor la rugaciune si pocainta!

    Postul ce vine, sa va fie cu folos!
    Doamne miluieste!

  3. Sunt autoarea cartii „IESITI DIN EA, POPORUL MEU!ROMAN RELIGIOS-ORTODOX In cuprinsul ei stau scrise taine mari si adevaruri venite de la Pronia Cereasca pentru poporul Romaniei.

    Trăim evenimente zguduitoare pe care nu le putem ignora, sau cel puţin de dragul copiilor noştri. “Adevărul” este cuprins în cartea pe care am scris-o şi care conţine mari Taine Dumnezeiesti, anume :
    1. Dumnezeu a coborât deasupra României noastre, a ales o familie, pe “cei doi”a întins mâna, făcând un legământ cu ei.
    2. Dumnezeu le dezvăluie un “plan al Său de viitor” asupra pământului :
    -“ASCULTĂ , PLANUL MEU… UITE CE AM DE GAND SĂ FAC… PĂMANT NOU ŞI LUME NOUĂ”… zice Domnul, şi arată o frumuseţe de alt pământ pe care o să ne ridice, având acolo viaţă veşnică…
    3. Iisus Domnul, dă înconjur globului pământesc, văzut într-un întuneric (spiritual), numai în Munţii României găseşte spaţiu curat (mânăstirile) şi zice, scrie o carte :
    4. Iisus pune nişte condiţii “să nu-ţi vinzi sufletul” (pag. 237.)
    5. UŞA deschisă pe cerul României Pe USA s-a ilustrat Sf.Icoana, „Pastorul si oile Sale”…
    Ajutati-ma sa constietizez acest popor. Doamne ajuta.
    Mob. o720894485

    R:Acest comment nu are nici o legatura cu articolul de mai sus.Va rog ca pe viitor comentariile dvs sa fie in aceasi tema cu ce comentati,altfel nu voi mai da accept.
    In alta ordine de idei nu se face reclama neautorizata la mine pe blog.Lasa-L pe Dumnezeu sa-ti vanda cartea.

  4. Pitarul spune:

    Nu stiu cine e Pronia dar dumneavoastra pareti cam isterica. Si a pretinde ca ti primit revelatiile despre care vorbiti nu face decat sa confirme partial aceasta realitate. Dar stati linistita eu n/o sa va cumpar cartea, doar pentru ca i-ati facut reclama cu aceasta ocazie. Ma intereseaza prea mult adevarul ca sa/mi pierd vremea citind minciuni. By the way, cati centi/minut costa convorbirea cu sfintia dumneavoastra. Din cate stiam doar alt gen de doamne isi lasua numerele de tel la indemana oricui…

  5. Va rog stergeti, dar sa ma tineti minte

  6. „Stati linistit”, v-am daruiit gratuit pe http://www.agonia.ro cartea scrisa cu truda fruntii mele, de ce ma faceti esterica?
    „Multi chemmati putini alesi”… un adevarat frate ortodox nu s-ar fi exprimat satfel?!!!…
    Am vrut sa spun ca peste „CUVANTUL lui Dumnezeu nu va trece nimeni.
    Stergeti aceste comentarii ca rade si naiba de noi…

  7. matei spune:

    “Dacă vă urăşte pe voi lumea, să ştiţi că pe Mine mai înainte decât pe voi M-a urât. Dacă aţi fi din lume, lumea ar iubi ce este al său; dar pentru că nu sunteţi din lume, ci Eu v-am ales pe voi din lume, de aceea lumea vă urăşte. Aduceţi-vă aminte de cuvântul pe care vi l-am spus: Nu este sluga mai mare decât stăpânul său. Dacă M-au prigonit pe Mine, şi pe voi vă vor prigoni; dacă au păzit cuvântul Meu, şi pe al vostru îl vor păzi. Iar toate acestea le vor face vouă din cauza numelui Meu, fiindcă ei nu cunosc pe Cel ce M-a trimis”. (Ioan 15, 18-21).

Lasă un răspuns

